04/11/2015

24 estudiants han rebut les beques Reddis de mobilitat

Ja fa dinou anys que la Fundació Privada Reddis atorga, cada curs, beques als estudiants de la Facultat d'Economia i Empresa que han fet una estada acadèmica a l'estranger. En el curs 2014-15, van estar a centres universitaris europeus

Una de les estudiants rebent la beca Reddis.

El lliurament de les beques ha tingut lloc el dimarts, 3 de novembre al vespre, a la seu de la Fundació a Reus. Les han entregat Valero Camps, president de l’entitat, Glòria Barberà, degana de la Facultat, i Albert Fonts, coordinador de Relacions Internacionals del centre. Els estudiants han estat acompanyats de familiars i amics en l’acte. Per part de la Fundació han assistit també Josep Andreu Edo, Carme Buixeda i Maria Teresa Piquer.

Els joves estudien els graus d’Economia, Finances i Comptabilitat, i Direcció i Administració d’Empreses, i en el curs passat es van desplaçar i van estudiar a setze centres universitaris de França, Escòcia, Polònia, Itàlia, Canadà, Gran Bretanya, Alemanya, Suècia, Irlanda, Bèlgica i Països Baixos.

La Fundació contribueix amb aquestes beques a la millora acadèmica del centre, ajudant a la mobilitat dels estudiants que continuen així els seus estudis en un altre centre i país, fet que els proporciona nous coneixements, nova formació i noves perspectives com a futurs professionals i com a persones.

La xifra total destinada enguany a les beques és de 15.000 euros. Per als estudiants que fan una estada anual és de 1.000 €. i per als que han fet una estada quadrimestral és de 500 €.