19/06/2017

307 persones reben els diplomes de títols propis de postgrau 2017

El lliurament dels títols va tenir lloc el divendres 16 de juny, al Centre de Formació Permanent de la URV a Reus

Un dels ja graduats, rebent el diploma.

Els jardins de Mas Miarnau a Reus, edifici seu del Centre de Formació Permanent de la Fundació URV, van ser l’escenari de l’acte d’entrega dels diplomes als 307 estudiants que han seguit enguany 24 programes acadèmics. Els ja diplomats, d’edats molt variades, han fet els seus estudis amb l’objectiu d’actualitzar els seus coneixements o especialitzar-se professionalment. Els van acompanyar el professorat, familiars i amics, i el públic va arribar a les 350 persones.

El rector de la URV Josep Anton Ferré, el vicerector d’Universitat i Societat Jordi Tous, el regidor de Promoció Econòmica i Ocupació de l’Ajuntament de Reus Marc Arza i la directora del Centre de Formació Permanent de la Fundació URV Charo Romano, van anar entregant els diplomes. Nour Salameh, estudiant del doctorat en Societats Històriques, Territori i Patrimoni, va ser l’escollida per pronunciar la conferència que cada any s’ofereix en aquest acte. La va titular “Educació i drets humans: el coneixement científic al servei del benestar al món”.

Nour Salameh, durant la seva intervenció.

Enguany, els estudiants han cursat màsters i postgraus universitaris dels àmbits de l’educació, d’ economia, de comunicació, de qualitat, de recursos humans, de llengües, de salut o de dret. Podeu consultar tota l’oferta de títols propis de postgrau que ofereix la URV aquí.

Al final de l'acte, fotografia de família dels graduats.
Al final de l’acte, fotografia de família dels graduats.