13/06/2016

La URV titula 365 persones en programes de postgrau propis el 2016

Les persones titulades enguany han seguit 26 programes acadèmics, per a continuar i aprofundir en la seva formació o especialització. El Centre de Formació Permanent de la Fundació URV ha organitzat l'acte de lliurament dels títols 2016, que ha tingut lloc el divendres, 10 de juny a la seu del centre, als jardins de Mas Miarnau de Reus

Del total de graduats, prop de la meitat han participat en l’acte acompanyats del professorat, amics i familiars i en total, prop de 400 persones han assistit a l’acte. Han estat presents el rector de la URV Josep Anton Ferré, la directora del Centre de Formació Permanent (CFP) de la Fundació URV, Charo Romano, el vicerector d’Universitat i Societat, Jordi Tous, i la 2ª tinent d’alcalde de l’Ajuntament de Reus Noemí Llauradó.

Els postgraduats han rebut títols de 22 màsters i postgraus d’àrees molt diferents: d’Economia (com Auditoria de Comptes o Direcció i Gestió d’Empreses, entre altres); de Comunicació (com el de Continguts Televisius d’Entreteniment); de Direcció d’Operacions Logístiques, de Direcció de Recursos Humans, de Gestió i Dret Local, de Pedagogia (com el de Intervenció Psicopedagògica Integral de les Dificultats d’Aprenentatge); de Direcció i Gestió de Centres Educatius, de Cooperació, o de Salut (Especialització de Cuidatges Crítics. Infermeria de Curs Intensives o Salut Mental Col·lectiva).

Són moltes les persones que decideixen, un cop graduades, formant-se de manera permanent amb la URV. El perfil de l’alumnat del CFP de la Fundació URV respon al d’una persona de la demarcació de Tarragona (67% de les matriculades) i dona (un 62%). Són laboralment actives (el 55%), i compreses entre els 26 i els 35 anys (el 42%) o entre els 36 i els 45 anys (29%).

lliurdiplomesfurv161

En l’acte Ruth Troyano, periodista especialitzada en enoturisme i enocomunicació, ha pronunciat la conferència “Del periodisme a l’enoturisme: desenvolupar una nova professió amb ètica, responsabilitat i sostenibilitat”.

L’any passat, el CFP va gestionar 165 accions formatives, entre la programació de títols propis de postgrau (màsters i cursos de postgrau), cursos de formació continuada i formació a mida per a les empreses. Tota aquesta activitat va anar dirigida a 2.342 persones.

Més informació:

Centre de Formació Permanent