01/07/2015

45 estudiants de grau i 38 de màster universitari reben els premis extraordinaris 2013-14

Aquests estudiants van ser els millors en els seus estudis, de grau, de 1r i 2n cicle i de màster universitari en el curs passat. El dimarts 30 de juny ha tingut lloc l'acte de lliurament dels premis, en un acte al qual han assistit més de 300 persones, a l'Aula Magna del campus Catalunya. La conferenciant, Sara Gomis, ha volgut encoratjar els joves perquè tinguin èxit en la carrera professional

La família ha volgut acompanyar els estudiants premiats.

La gran majoria dels premiats ha assistit a l’acte per recollir el diploma de Premi Extraordinari, acompanyats pel professorat, familiars i amics. Són joves que van acabar de manera brillant graus, diplomatures de 1r i 2n cicle i de màsters universitaris en el curs 2013-14. Els diplomes els han rebut de mans del rector, Josep Anton Ferré, del president del Consell Social, Joan Pedrerol, de la vicerectora de Docència, Estudiants i Comunitat Universitària Arantxa Capdevila, del secretari general Mario Ruiz i de la conferenciant Sara Gomis.

Els premiats van cursar els seus estudis a les facultats de Química, Enologia, Lletres, Medicina i Ciències de la Salut, Ciències de l’Educació i Psicologia, Ciències Jurídiques, Economia i Empresa, Infermeria, i Turisme i Geografia; i a les escoles Tècnica Superior d’Enginyeria i Tècnica Superior d’Enginyeria Química.

La persona escollida enguany per pronunciar la conferència, l’exalumna Sara Gomis, va ser una estudiant excel·lent a la URV, on va cursar la diplomatura de Turisme i Oci i el màster en Direcció i Planificació del Turisme. Va rebre el premi extraordinari de diplomatura i de màster, el premi Portaventura i una distinció pel treball final de màster de Redintur. Després de diferents treballs, al principi estacionals i precaris, va ser account manager a Hotusa i treballa actualment a l’empresa internacional Booking.com.

Sara Gomis, durant la conferència.

En la seva conferència, “Propera estació: l’èxit”, ha volgut transmetre la seva experiència i estimular els joves a treballar activament pel seu futur professional. És una entusiasta del món del turisme i de l’oci, que va escollir per vocació, Al·ludint a estudis d’investigadors sobre l’èxit acadèmic i professional de les persones, els ha recomanat tenir determinació, que és “passió i perseverança per assolir objectius a molt llarg termini”; i primer trobar la passió de cadascú, divertir-se treballant dur, centrar-se en un objectiu, continuar millorant i aportar valor als altres.