10/06/2019

474 estudiants obtenen un títol propi de postgrau corresponent al curs 2017-18

Xavier Prats Monné, ex alt funcionari de la UE i assessor de l'organització educativa Teach For All, parla sobre l'educació al segle XXI en l'acte de lliurament de diplomes

Acte del lliurament de títols propis de postgrau del Centre de Formació Permanent de la FURV del curs 2018-19, al Mas Miarnau de Reus.

Un total de 474 estudiants han obtingut un títol propi de postgrau del Centre de Formació Permanent de la Fundació de la URV corresponent al curs 2017-18. El divendres 7 de juny es van lliurar els diplomes que ho acrediten als 191 estudiants que van assistir a l’acte que es va celebrar al Mas Miarnau de Reus. El Centre de Formació Permanent va oferir  35 programes acadèmics aquell curs.

Lliurament dels títols propis de postgrau del Centre de Formació Permanent de la FURV.

L’acte va comptar amb la conferència “On va l’educació: aprendre al segle XXI” de Xavier Prats Monné, alt funcionari de la Unió Europea que va ser responsable polític dels àmbits educatiu i cultural, i, en una darrera etapa, de la salut pública. Actualment és assessor especial de Teach For All, una organització global sense ànim de lucre que té la missió d’ampliar oportunitats educatives arreu del món, i va ser nomenat doctor honoris causa per la URV el passat mes de febrer.

Prats Monné destaca el rol de les universitats per al futur de l’educació, que ha de transmetre la combinació de coneixements de la ciència, les humanitats i les arts, i ha d’incorporar en els processos d’aprenentatge l’adaptació al canvi permanent, el pensament crític i el pensament estratègic.

Xavier Prats Monné, durant la conferència “On va l’educació: aprendre al segle XXI”.

A l’acte van assistir-hi 430 persones entre alumnat i acompanyants i va ser presidit per la rectora, María José Figueras; la vicerectora de Relacions Institucionals, Cultura i Compromís Social, Cori Camps, i la directora del Centre de Formació Permanent, Natàlia Rull.