02/03/2020

Prop de 500 persones visiten la URV en la primera Jornada de Portes Obertes

La Universitat tornarà a mostrar els ensenyaments de grau, les instal·lacions i els serveis als futurs estudiants i a les famílies els dissabtes 28 de març i 18 d'abril

Alumnes de secundària i familiars durant la visita al CRAI de Sescelades de la Jornada de Pprtes Obertes.

Prop de 500 alumnes de secundària i acompanyants van conèixer el divendres 28 de febrer l’oferta de grau de la Universitat Rovira i Virgili, les instal·lacions i els serveis de què podran gaudir com a estudiants durant la primera jornada de portes obertes d’aquest 2020. L’objectiu d’aquestes sessions és ajudar als futurs estudiants a encaminar el seu futur professional.

Hi haurà dues noves ocasions per conèixer la URV i l’oferta formativa de grau: el dissabte 28 de març i el dissabte 18 d’abril. De la mà del professorat, els estudiants i el personal d’administració i serveis, els futurs universitaris tindran accés a la informació necessària per decidir quin grau volen cursar, a partir dels plans d’estudi, les sortides professionals, les pràctiques i estades a l’estranger. A més a més, les infrastructures i serveis com ara aules, laboratoris i el Centre de Recursos per a l’Aprenentatge i la Investigació (CRAI) tornaran a mostrar-se al públic.

Una estudiant del grau d’Enginyeria informàtica explica les possibilitats del taller de robòtica a futurs estudiants.

La inscripció per a les Jornades de Portes Obertes del 28 de març i del 18 d’abril es pot fer fins a 3 dies abans. Els horaris i la informació completa es pot trobar al web de la Universitat.