19/01/2015

65 beques Santander de Pràctiques a PIMEs, per als estudiants de la URV

S'han convocat 65 Beques Santander de Pràctiques a PIMEs per als estudiants de la URV. Fins dissabte, 31 de gener està obert el termini per fer la inscripció per part dels estudiants candidats i de les empreses

Ambient a classe
El 53% de la docència es fa amb grups de menys de 30 estudiants.

Santander-CRUE-CEPYME ofereix 616 beques als alumnes de les universitats catalanes per realitzar pràctiques professionals remunerades en petites i mitjanes empreses catalanes en el curs 2014-15. La URV és la tercera universitat catalana que més beques té assignades, per darrere de la UPC i la UB.

Cada beca té una aportació de 1.800 euros. Estan impulsades pel Banc Santander, CRUE (Conferència de Rectors de les Universitats Espanyoles) i CEPYME (Confederació Espanyola de la Petita i Mitjana Empresa), representada a Catalunya per Fepime. Aquestes beques faciliten pràctiques professionals en microempreses, petites i mitjanes empreses catalanes durant tres mesos, per complementar la formació dels estudiants, ampliar els seus coneixements i afavorir la seva inserció laboral. A les PIMEs, el programa els permet incorporar el millor talent entre els joves.

A Catalunya, el programa destinarà aquest any 1.108.000 euros. En total, aquesta iniciativa haurà permès que, a finals de 2015, 2.230 universitaris catalans hagin realitzat pràctiques professionals, amb un suport global de 4.014.000 euros per part de Banco Santander.

Com a novetat, enguany la URV ha organtizat sessions informatives adreçades a tots els estudiants, que tenen lloc el 28 de gener a les 13 h. a l’aula 108 del campus Sescelades, i a les 17 h. a l’aula 504 del campus Catalunya. El 4 de febrer s’ha previst una altra sessió per als estudiants de la Facultat d’Economia i Empresa, a les 13 h. a l’aula Magna del campus Bellissens.

Més informació, aquí.