28/01/2019

70 membres del PAS i el PDI participen a la segona edició del torneig de Bowling

L'equip del grup de recerca FiCMA revalida el títol de campió i el de la Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia es proclama subcampió

Tots els participants al II Torneig de Bowling de la URV.

Una setantena de persones entre membres del PAS i del PDI van participar a la segona edició del Torneig de Bowling de la URV, que es va celebrar el divendres 25 de gener al vespre al Bowling Diverland de Les Gavarres. Un total de 15 equips de diferents unitats de la URV, tres més que l’any passat, van disputar aquesta competició que té per objectiu fomentar la coneixença i la cohesió entre els treballadors dels diferents serveis de la Universitat.

L’equip integrat per membres del grup de recerca Física i Cristal.lografia de Materials (FiCMA), del Departament de Química Física i Inorgànica, va proclamar-se vencedor, repetint la fita de la primera edició. A més a més, un dels seus integrants, Josué Mena, va rebre el premi individual per haver aconseguit la major puntuació, 133 punts.

Membres de l’equip del grup de recerca FiCMA amb el trofeu del II Torneig de Bowling de la URV.

El subcampió d’aquesta competició va ser l’equip de la Facultat de Ciències de l’Educació i Psicologia (FCEP), que van pujar al podi per primera vegada.

Els integrants de l’equip de la Facultat de Ciències de l’Educació i Psicologia, subcampions del II Torneig de Bowling de la URV.

La competició que organitza Esports URV per segon any ha tingut un gran èxit de participació. Els 15 equips de les unitat que van participar van ser, a més del grup de recerca FiCMA i la FCEP, 2 equips del Servei de Recursos Econòmics, el Gabinet Tècnic de Gerència, l’I-Center, l’Oficina de Logística, l’Oficina d’Orientació Universitària, la Facultat de Química, el rectorat, el Servei Lingüístic, el Servei de Gestió Acadèmica, el Servei de Recursos Informàtics i TIC, l’Oficina d’Atenció al Màster i Cat-Ebre (un equip integrat per membres del campus Catalunya i del campus Terres de l’Ebre.

La taula de classificació del torneig es pot consultar aquí.

1. Pi |

Moltes felicitats Companys/es!!