27/05/2016

Albert Sánchez, guanyador de l’Olimpíada d’Economia

El primer premi ha estat per a aquest estudiant de l'INS Antoni de Martí i Franquès. En segon lloc ha quedat Ferran Pallàs (INS Narcís Oller) i la tercera ha estat Jennifer Baquero (INS Baix Camp). La Facultat d'Economia i Empresa ha acollit les proves, que han tingut lloc el 24 de maig, i hi han participat 108 estudiants de secundària provinents de 28 escoles i instituts de la demarcació

La Facultat d’Economia i Empresa ha acollit el 24 de maig les proves de la fase local (demarcació de Tarragona) de l’Olimpíada d’Economia. Albert Sánchez, de l’INS Antoni de Martí i Franquès ha estat l’estudiant classificat en primer lloc i ha obtingut un premi de 1.500 euros com a ajut a la matrícula del primer curs; el segon classificat ha estat Ferran Pallàs, de l’INS Narcís Ollés, i Jennifer Baquero, de l’INS Baix Camp, ha quedat la tercera.

Tots tres han obtingut, a més, un diploma acreditatiu i tindran l’oportunitat de participar en la Fase Nacional de la VIII Olimpíada d’Economia, que tindrà lloc els dies 22, 23 i 24 de juny a la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la Universidad de Valladolid.

La VIII Olimpíada d’Economia és un concurs de caràcter acadèmic que té per objectiu fomentar l’estudi de l’economia i de l’empresa entre els joves de secundària, premiar l’esforç i l’excel·lència acadèmica i divulgar els estudis d’Economia i Empresa. La finalitat última de les Olimpíades és la de servir de punt de trobada i generar sinergies entre els dos nivells educatius.

A la fase local, organitzada per la Facultat d’Economia i Empresa, hi han participat 108 estudiants de secundària provinents de 28 escoles i instituts de la província de Tarragona.