21/04/2016

Allison Witt de la University of Illinois visita el Centre Internacional i la Facultat de Ciències d’Educació i Psicologia

La professora nord-americana és la directora de l'Office International Programs de la Universitat. A més de la col·laboració en mobilitat, també es preveu col·laborar en programes d’Study Abroad

D'esquerra a dreta, Blanca Domingo (Centre de Formació Permanent - FURV), Allison Witt (UIUC) i Alexandra Godeanu (I-Center).

La Prof. Allison Witt, la directora de l’Office of International Programs del College of Education de l’University of Illinois Urbana-Champaign (UIUC) i encarregada de l’Education Policy, Organization, and Leadership, va visitar el Centre Internacional el dimecres 20 d’abril.

Junt amb una representant del Centre de Formació Permanent de la FURV i una representant del Centre Internacional, la Prof. Allison Witt va assistir a una reunió amb el delegat de la Facultat de Ciències de l’Educació i Psicologia (FCEP) sobre temes de mobilitat internacional.

L’objectiu de la reunió va ser identificar les possibilitats d’activar diferents modalitats de cooperació acadèmica en l’àmbit de la mobilitat d’estudiants i personal universitari entre la URV i la UIUC, i el resultat va ser molt positiu. Actualment s’està treballant sobre tres línies de col·laboració: la tramitació de la signatura d’un conveni específic de mobilitat que permeti l’intercanvi d’estudiants en l’àmbit de l’Educació, tant per cursar assignatures teòriques, com per realitzar estades de pràctiques en les escoles (gestionat pel Centre Internacional); la tramitació d’un conveni específic que permeti estades curtes dels estudiants de la UIUC a la URV en el marc del programa de mobilitat Study Abroad (gestionat per la FURV); i l’inici de les converses sobre la possibilitat de realitzar activitats conjuntes en el cas del Màster virtual de Tecnologia Educativa (gestionat per la FCEP).