04/02/2019

Alumnes de secundària participen en la prova teòrica de l’Olimpíada de Biologia a la URV

Els guanyadors són Abiel Teixidó, de l'Institut Gabriel Ferrater de Reus; Joan Bilbao, del Col·legi Lestonnac de Tarragona, i Eric Giménez, de l'Institut Sant Josep de Reus

Els alumnes guanyadors de la prova teòrica de l'Olimpíada de Biologia amb la resta de participants a les facultats de Química i Enologia.

43 alumnes de tretze centres de secundària de la demarcació de Tarraogna van participar en la prova teòrica de l’Olimpíada de Biologia de Catalunya que es va fer dissabte a la seu de Tarragona. Organitzada per les facultats de Química i Enologia de la URV, té l’objectiu estimular i implicar els estudiants de segon curs de batxillerat en la temàtica de la Biologia.

Els guanyadors d’aquesta prova a la seu de Tarragona van ser Abiel Teixidó Bonfill, de l’institut Gabriel Ferrater i Soler de Reus; Joan Bilbao Nadal, del Col·legi Lestonnac de Tarragona, i Eric Giménez Guerrero, de l’institut Sant Josep de Reus.

La prova teòrica es va fer de forma simultània a 5 universitats de Catalunya el mateix dissbate 2 de febrer, i els millors 20 classificats hauran de superar una prova pràctica que se celebrarà el proper 6 de febrer a la Universitat Autònoma de Barcelona. Els resultats dels guanyadors i finalistes, així com el lliurament de premis d’aquesta edició, se sabran en l’acte que es dfarà el 15 de febrer a les 19 hores a la seu de l’lnstitut d’Estudis Catalans a Barcelona.