19/04/2016

Andrea Ruiz i Miriam B. Malgioglio, guanyadores dels premis DEAA-editorial MAcMillan 2015

Andrea Ruiz ha guanyat el primer premi i Miriam B. Malgioglio el segon premi, per haver estat les dues millors estudiants en l'examen de Llengua estrangera-anglès a les PAU 2015 a Tarragona. L'entrega va tenir lloc el divendres, 15 d'abril a migdia, a la Sala de Vistes del campus Catalunya

D'esquerra a dreta Marta Garcia de l'editorial, les estudiants Andrea Ruiz i Miriam B. Malgioglio i el cap del departament John Style.

Els premis DEAA-MacMillan han arribat ja a la 9ª edició i distingeixen cada any els alumnes més excel·lents en l’exercici de Llengua Estrangera-anglès de les Proves d’Accés a la Universitat de la demarcació de Tarragona, a la convocatòria de juny. Els premis volen afavorir l’aprenentatge de la llengua anglesa no tant sols com a vehicle de comunicació i estudi, sinó també per facilitar les relacions socials en un context global complex i canviant. I amb els premis també es reconeix la tasca del professorat d’anglès de l’etapa de secundària.

Andrea Ruiz, que es va emportar el primer premi, 400€ i un lot de llibres Advanced, va estudiar a l’Escola Puigcerver de Reus. Miriam B. Malgioglio, que va guanyar el segon, 300€ i el lot de llibres, va preparar-se a l’Institut Joan Puig i Ferrater de la Selva del Camp i actualment cursa a la URV el grau d’Anglès. És requisit imprescindible, per accedir als premis, que els estudiants hagin aconseguit una mitjana de 8,5 punts en l’assignatura de Llengua Anglesa en els dos cursos de batxillerat.

En l’acte d’entrega, en el qual van intervenir la representant de l’editorial Marta Garcia i el director del departament John Style, el professor Alberto Fuertes va pronunciar la conferència “Forensic translation studies: the interface between translation and law”.