06/03/2019

Andreea-Adelina Nate, Roger Barcelona i Anna Aldecoa, premis DEAA-MacMillan 2019

Els tres estudiants han estat distingits com els millors en llengua anglesa a les PAU 2018 a Tarragona, en la 12a edició del premi

A la foto, la guanyadora del primer premi, Andreea-Adelina Nate, amb Marta Garcia, de l'editorial Mac Millan.

Pel seu nivell en anglès a les Proves d’Accés a la Universitat 2018 a la demarcació de Tarragona, Andreea-Adelina Nate ha estat la guanyadora del primer premi atorgat pel Departament d’Estudis Anglesos i Alemanys (DEAA) i l’editorial MAcMillan, que consisteix en un premi en metàl·lic de 400€ i un lot de llibres d’anglès instrumental. L’estudiant pertanyia a l’INS Joan Guinjoan i Gispert de Reus.

Anna Aldecoa, en el moment de recollir el premi. El pare de Roger Barcelona va ser l’encarregat de recollir el premi, ja que l’estudiant no va poder assistir.

El segon premi enguany és compartit per Roger Barcelona (de l’Institut Terra Alta de Gandesa) i Anna Aldecoa (Col·legi Vedruna Sagrat Cor de Tarragona), que han guanyat 150 € cadascun i un llot de llibres. En l’acte, que ha tingut lloc aquest migdia a la Sala de Vistes del campus Catalunya, Joan Carles Mora, del Departament de Filologia Anglesa i Alemanya de la Universitat de Barcelona, ha pronunciat la conferència: “Integrating pronunciation instruction into the language classroom “.

A l’acte han estat presents la representant de l’editorial, Marta García, el cap del DEAA Macià Riutort i el secretari Joaquín Romero, acompanyats del conferenciant. Han assistit membres dels instituts de procedència dels joves guanyadors i estudiants del grau d’Anglès.

El Premi DEAA-MacMillan té per objectiu afavorir l’aprenentatge de l’anglès i reconèixer la tasca del professorat d’anglès de l’etapa d’educació secundària. Aquí teniu les bases.