19/12/2019

Antonio Terceño és reelegit degà de la Facultat d’Economia i Empresa

Es proposa activar assignatures de simulació d'empreses, fomentar les dobles titulacions internacionals i el mecenatge

Antonio Terceño.

Antonio Terceño ha estat reelegit degà de la Facultat d’Economia i Empresa per la Junta de Facultat en les eleccions que es van celebrar el 18 de desembre, per 31 vots a favor i 3 en blanc.

L’equip deganal que acompanya Terceño en el nou mandat el componen Teresa Sorrosal, com a vicedegana; Óscar Martínez, secretari; Maria Victòria Sánchez, responsable d’ensenyament del grau d’ADE que s’imparteix a Reus; Josep Miró, responsable d’ensenyament del grau d’ADE que s’imparteix a Tortosa; Christian Durán, responsable d’ensenyament del grau d’Economia, i Carme Molina, responsable d’ensenyament del grau de Finances i Comptabilitat.

Antonio Terceño és catedràtic d’Economia Financera i la seva recerca se centra en la lògica difusa aplicada a l’economia i l’empresa, mercat i productes financers. Va ser vicerector de professorat en dos períodes diferents, degà de la facultat i director del Departament de Gestió d’Empreses. És doctor honoris causa del Centro de Inestigación y Desarrollo del Estado de Michoacán (Mèxic), Medalla de Plata de l’Ajuntament de Reus; acadèmic numerari de la Reial Acadèmia Europea de Doctors, acadèmic de la Real Academia de Ciencias Económicas y Financieras del Instituto de España, i president de la International Society for Fuzzy Managment and Economy. És autor o coautor de més de 70 articles, investigador de projectes amb finançament competitius i director de 15 tesis doctorals.

Per als propers anys es proposa treballar en diversos àmbits, com ara la qualitat, per aconseguir l’acreditació de la Facultat; la docència, per incidir en l’oferta d’assignatures en anglès i activar-ne de simulació d’empreses; la internacionalització per fomentar les dobles titulacions i la mobilitat dels estudiants de la facultat, i els màsters, per augmentar el nombre d’estudiants. Pel que fa a la projecció del centre, mantindrà les relacions amb les empreses i l’oferta de pràctiques, així com també fomentarà el mecenatge de les empreses i institucions. A més a més, reivindica un edifici de serveis comuns del campus Bellisens per resoldre problemes d’espai i un major cofinançament per al material informàtic i audiovisual.