19/02/2016

Aránzazu González guanya el premi Work Experience ETSEQ-Technip

L'estudiant del màster d'Enginyeria Química ha rebut el diploma acreditatiu i el premi, que consisteix en l'import de la matrícula de primer curs, i farà una estada de pràctiques a Technip, on realitzarà el projecte final de màster sobre un problema industrial real

L'estudiant premiada, Aránzazu González amb Jerónimo Farnós, Director General de Technip.
L'estudiant premiada, Aránzazu González amb Jerónimo Farnós, director general de Technip.

L’estudiant del màster d’Enginyeria Química, Aránzazu González, de Tarragona, va rebre el diploma acreditatiu el 17 de febrer en un acte celebrat a l’ETSEQ, on se li va lliurar el premi de 2.616 euros corresponent a la matrícula del màster. A l’acte van participar el Delegat del rector d’Organització, Xavier Farriol; el director de l’ETSEQ, Josep Bonet; el director general de Technip, Jerónimo Farnós i la directora de Recursos Humans de l’empresa, Esther Mayans.

Graduada en Enginyeria Química, Aránzazu González farà les pràctiques del màster que està cursant a Technip, on també realitzarà el treball de final de màster sobre un problema real aplicable a l’empresa.

Sobre Technip

Technip Iberia va ser fundada el 1972, amb seu a Barcelona i delegacions posteriors a la Corunya, Madrid i Tarragona i un centre de producció a Castelló. Technip és una de les principals empreses d’enginyeria a Espanya especialitzades en el desenvolupament de serveis d’enginyeria, construcció i consultoria per a projectes d’instal·lacions i plantes industrials. Des de la seva fundació, ha estat part de tota mena de projectes i obres procés d’instal·lació, obres industrials i de construcció, realitzant al mateix temps la investigació en seguretat industrial i medi ambient.

Technip Iberia és una filial espanyola del grup internacional d’enginyeria Technip, amb més de 36.000 persones establertes en al voltant de 48 països d’arreu del món i amb els 10,7M € d’ingressos en 2014. L’àmplia experiència dels seus 600 empleats ha permès a l’empresa créixer tots els anys, participant en més de 5.000 projectes en més de 20 països. El 2015, la participació en projectes internacionals va arribar el 45% de tota l’activitat de Technip Iberia; aquesta posició internacional s’obté mitjançant l’intercanvi de projectes amb el grup o pel seu compte.

Programa Work Experience

Procurar una formació integral dels estudiants, atreure talent, facilitar l’ocupabilitat i acostar els estudis a l’àmbit laboral són alguns dels objectius del programa Work Experience, que l’ETSEQ va impulsar l’any 2013 i que ja ha aconseguit la complicitat de diverses companyies.

El programa potencia la relació universitat-empresa, i atorga premis econòmics al talent que permetin cobrir les despeses de matrícula del primer curs dels graus i dels diferents màsters que s’imparteixen a l’Escola. La iniciativa, adreçada als joves que vulguin cursar aquests estudis, ha tingut una acollida excel·lent entre les empreses col·laboradores, i dóna visibilitat al mètode docent que fa que l’ETSEQ tingui una de les taxes d’ocupabilitat més altes: un 85% dels estudiants troben feina el primer any.

En aquesta quarta edició, el programa Work Experience compta amb premis econòmics d’uns 2.500 euros per poder pagar les taxes de matrícula de graus. A més, ofereix vuit premis per cursar diferents màsters, els alumnes dels quals també tenen l’oportunitat de fer pràctiques a les empreses col·laboradores.

Més informació sobre el programa Work Experience, aquí.