30/01/2017

Arriben 200 estudiants d’intercanvi semestrals, pel febrer

Els programes de mobilitat per a estudiants Erasmus+ i MOU propicien que la URV rebi aquest segon semestre del curs 2016-17 al voltant de 200 estudiants d’arreu del món

Joves participants en la festa de benvinguda del primer semestre d'aquest curs.

L’inici del segon semestre a la URV s’apropa. Estudiants de diverses nacionalitats es troben aquests dies preparant les seves maletes per venir a estudiar a la Universitat. Segons el calendari acadèmic, l’inici del semestre està previst pel dia 6 de febrer, data en què la majoria d’estudiants de mobilitat internacionals ja hauran arribat.

Els coordinadors de mobilitat i el Centre Internacional conjuntament preparen reunions de benvinguda en varis campus a partir del dia 31 de gener, les quals ajudaran aquest col·lectiu internacional a conèixer el funcionament de la Universitat.

Un altre grup clau és el de mentors, que en aquest semestre són 35. Es tracta d’estudiants de la URV que ja han gaudit d’aquesta experiència internacional prèviament i que s’han ofert a ajudar als nouvinguts a integrar-se en el seu nou entorn.

Entre les principals nacionalitats dels estudiants que vindran destaquen en primer lloc els italians, seguits pels francesos i els polonesos. La festa de benvinguda institucional està prevista pel dia 1 de març.

En total, en aquest curs els estudiants d’intercanvi dels programes Erasmus + i MOU que han fet o faran estades acadèmiques semestrals i anuals són 445, aproximadament.