18/10/2017

Augmenten les sol·licituds d’estudiants per fer una mobilitat

A l'octubre i al novembre s’han obert les convocatòries de mobilitat internacional sortint pel curs 2018/19 i s’ha registrat la mobilitat entrant pel segon semestre d'aquest curs

La sessió d’informació sobre programes de mobilitat a tots els estudiants de la URV interessats a fer una estada de mobilitat internacional es va fer el passat 17 d’octubre. Es va dur a terme a l’Aula Magna del campus Catalunya, i va ser retransmesa en directe a la resta de campus de la URV per tal de fer una difusió més extensa.

S’han registrat més de 500 sol·licituds d’estudiants URV per fer una estada de mobilitat internacional dins dels programes Erasmus+, MOU i ISEP per estudis, que representa un lleu augment respecte a les 480 que es van rebre l’any passat. Els estudiants també han pogut demanar estades pel programa Erasmus+ i MOU per pràctiques, que restarà obert durant tot el curs acadèmic. A més, s’ha volgut aprofitar l‘obertura de convocatòries per incentivar les sol·licituds del programa Erasmus+ International, que permet fer estades de mobilitat fora d’institucions d’àmbit europeu però dins del paraigua del programa Erasmus+, com per exemple a Austràlia, Japó, Vietnam o Marroc.

També s’han convocat els ajuts Erasmus+ per a personal administratiu i de serveis i personal docent i investigador, tant a nivell europeu com extra-comunitari, i s’ha convocat de nou l’ajut I-Networks, adreçat a tota la comunitat universitària, per participar en activitats internacionalitzadores de les xarxes de les que la URV forma part (INU, SGroup, AUIP, entre d’altres).

La URV també atrau cada cop més estudiants internacionals. En concret, per aquest segon semestre del curs 2017/18 s’ha rebut 190 nominacions de les diferents universitats sòcies.