18/11/2019

La seu del Campus Extens de la URV a Móra d’Ebre commemora el 10è aniversari amb un concert de la Coral i l’Orquestra

Les activitats del Campus Extens arriben a prop de 10.000 persones cada any

La Coral i l'Orquestra de la URV durant el concert de commemoració dels 10 anys del Campus Extens a Móra d'Ebre.

La seu del Campus Extens de la URV a Móra d’Ebre celebra els deu anys de la seva creació. Per commemorar l’aniversari, la Coral i l’Orquestra de la Universitat van oferir un concert al teatre municipal La Llanterna el dissabte 16 de novembre. La de Móra d’Ebre és una de les catorze seus del Campus Extens, que arriben a prop de 10.000 persones a través de les activitats que organitzen o en les quals col·laboren.

La Coral i l’Orquestra van interpretar conjuntament El Mirador, de Josep Vila Casañas, una fantasia coral basada en melodies populars i tradicionals dels Països Catalans. La Coral, dirigida per Montserrat Ríos, i l’Orquestra, dirigida per Miquel Massana, van completar el programa amb les interpretacions d’altres peces d’autors catalans del segle XX.

Públic del teatre municipal La Llanterna de Móra d’Ebre, durant la celebració dels 10 anys del Campus Extens.

El Campus Extens és un projecte que es va crear l’any 2007 per contribuir al progrés econòmic i social del territori a partir de la presència de la Universitat en diferents punts estratègics. Compta amb el suport econòmic de la Diputació de Tarragona des de l’inici i amb la col·laboració de l’Institut Ramon Muntaner en la posada en marxa d’algunes seus des dels centres d’estudis locals. Els darrers deu anys s’han fet més de 2.000 activitats de diferents tipus.

Intervenció de la rectora María José Figueras en l’acte de commemoració dels 10 anys del Campus Extens a Móra d’Ebre, amb Joan Vaqué, responsable de la seu, i Montse Pineda, regidora de Cultura, Festes i Joventut.