06/04/2018

Rius i Rius Assessors dona part del seu fons bibliogràfic a la Universitat

Una vintena de llibres sobre viticultura estaran a disposició de la comunitat universitària

El director gerent de Rius&Rius Assessors S.L, Miquel Rius, fent una visita al CRAI de Sescelades després de la donació del fons bibliogràfic de l'empresa.

L’assessoria vitivinícola Rius i Rius Assessors SL ha cedit una vintena de llibres del seu fons bibliogràfic a la URV. Les publicacions donades tracten de l’àmbit vitivinícola des de diverses disciplines. Així, s’hi poden trobar llibres sobre enologia, agricultura història, o música, publicats per editorials o entitats del Penedès en la seva major part. L’acte d’entrega ha tingut lloc aquest divendres 6 d’abril a l’espai d’exposicions del CRAI de Sescelades. Hi han assistit Miquel Rius, de l’empresa donant, el degà de la Facultat d’Enologia, Joan Miquel Canals; el vicerector de Política Científica i de Recerca, Josep Manel Ricart, el president del Consell Social, Joan Pedrerol, i la cap del CRAI, Josepa Rius.

Rius i Rius és un gran col·laborador de la Facultat d’Enologia en activitats com ara la concessió del Premi Jaume Ciurana als estudiants de grau des de fa disset anys, i el suport a la formació del personal que treballa al celler experimental del Mas dels Frares.