05/07/2018

Cinquanta estudiants de màster es graduen a la Facultat d’Economia i Empresa

Els estudiants lliuren diners recaptats per a l'organització de l'acte a l'ONG ENACH per a la recerca de malalties rares

Un moment del final de l'acte de graduació dels estudiants de màster de la Facultat d'Economia i Empresa.

La Facultat d’Economia i Empresa (FEE) va celebrar el 28 de juny l’acte de graduació dels estudiants de màster a l’Aula Magna del centre. Aquest curs 2017-18 s’han matriculat 52 estudiants als tres màsters oficials que ofereix la Facultat: el Màster en Direcció d’Empreses, el Màster en Emprenedoria i Innovació, i el Màster en Mercats Internacionals.

Dels 52 estudiants matriculats als màsters de la FEE, hi ha un predomini d’estudiants internacionals, ja que el 65% procedeixen d’altres països: el 42% d’Amèrica Llatina, el 13% d’Àsia, el 8% de països de la Unió Europea i el 2% de l’Àfrica.

A l’acte de graduació van assistir-hi el degà de la Facultat Antonio Terceño, la vicedegana Maria Teresa Sorrosal, i les coordinadores dels màsters: Eleni Papaoikonomou, del Màster en Direcció d’Empreses, Laia Pié, del Màster en Emprenedoria i Innovació, i Susana Iranzo, del Màster en Mercats Internacionals.

D’esquerra a dreta, Susana Iranzo, Laia Pié, Antonio Terceño i Eleni Papaoikonomou.

Durant l’acte es fer una donació dels diners recaptats pels estudiants per a l’organització de l’acte de graduació a l’associació ENACH. Es tracta d’una ONG que promou la investigació sobre malalties ENACH, un grup de malalties neurodegeneratives genètiques i molt rares, que actualment no tenen cura i que solen manifestar-se en la primera dècada de vida.