14/07/2016

Adrià Piñol i Mar Alsina, premis de recerca de batxillerat de Turisme i de Geografia 2015-16

L'estudiant Adrià Piñol, de l'escola Puigcerver de Reus, ha estat el guanyador en l'àmbit de Geografia, i Mar Alsina, de l'Institut Gaudí de Reus, en l'àmbit de Turisme. Els premis els concedeix la Facultat de Turisme i Geografia de la URV

La Facultat de Turisme i Geografia està ubicada a Vila-seca.

“Estudi de les fredorades en els darrers 100 anys al Camp de Tarragona” és el títol del treball guanyador en la categoria de Geografia dels premis de recerca de batxillerat de Turisme i Geografia 2015-16. El seu autor ha estat Adrià Piñol, de l’Escola Puigcerver de Reus.

Mar Alsina, de l’Institut Gaudí de Reus ha estat la guanyadora en l’àmbit de Turisme, amb el treball “Anàlisi sobre la incidència del turisme rus a les ciutats de Reus i Salou”.

Els premis consisteixen en 300 euros per a cada estudiant premiat, que seran lliurats un cop s’hagi acreditat la seva matrícula en el grau corresponent (Geografia i Ordenació del Territori o Turisme) a la URV; a més de material bibliogràfic per a l’alumne i per al centre.