28/09/2016

Continua la col·laboració de la Fundació Privada Mútua Catalana amb la URV

Joan Josep Marca, president de la FPMC, i Josep Anton Ferré, rector de la URV, han signat al Rectorat el dimarts, 27 de setembre un nou conveni específic de col·laboració per ajudar a la realització de diferents activitats a la Universitat

A l'esquerra el president de la Fundació Joan Josep Marca, amb el rector de la URV Josep Anton Ferré.

El nou acord contempla un ajut total de 16.000 euros amb destinació finalista per aquest any 2016, per a activitats relacionades amb la formació, la recerca i la difusió.

Reben aquests ajuts l’Aula de Teatre i l’Orquestra de la URV durant l’any 2016 i també les activitats de l’Institut Català d’Arqueologia Clàssica (ICAC), adscrit a la URV. Una part de l’ajut es destina a les activitats de l’ISOCAC, el Grup de Recerca Ideologies i Societat en la Catalunya Contemporània, i una altra al finançament de dos congressos: el congrés internacional del 80è aniversari de l’inici de la Guerra Civil, organitzat pel Centre d’Estudis sobre Conflictes Socials (CECOS) que es farà a la Universitat del 8 al 12 de novembre, i la reunió d’INFER, la xarxa internacional per a la investigació en Economia, que va tenir lloc a Reus els dies 9 i 10 de juny.

Ambdues parts, FPMC i URV, estan unides per un conveni marc de col·laboració signat l’any 2011 que continua vigent. La Fundació Privada té com a objecte la promoció i el foment, principalment dins l’àmbit geogràfic català, d’activitats benèfiques, socials, ecològiques, polítiques, econòmiques, jurídiques, docents, filantròpiques, d’estudi científic, i en general, aptes pel seu desplegament dins els àmbits de l’art i la cultura.