22/02/2018

Convocat el IX Concurs de Fotografia de la Càtedra de Desenvolupament Sostenible

El tema d'enguany és la piràmide de l’energia: consum, eficiència i fonts d’energia renovables, i el termini de presentació acaba el dia 3 d'abril

Obra guanyadora del primer premi al II Concurs de Fotografia de la Càtedra al 2011, de Lourdes Gil.

El IX Concurs de Fotografia organitzat per la Càtedra Dow/URV de Desenvolupament Sostenible  està obert a tots els membres de la comunitat universitària, siguin alumnes, PAS o PDI, i enguany el tema proposat és la piràmide de l’energia: consum, eficiència i fonts d’energia renovables. L’objectiu del concurs  és estimular a reflexionar sobre la sostenibilitat de l’entorn, les activitats humanes, els hàbits, etc. a partir de la fotografia.

Els treballs, seguint les indicacions establertes a les bases del concurs, es podran lliurar fins el dia 3 d’abril de 2018 a l’a/e desenvolupament.sostenible@urv.cat. S’atorguen tres premis: el primer, amb diploma i  200€; el segon, diploma i 100€; i el tercer, 3r diploma i 50€. Les persones guanyadores també rebran un exemplar del llibre Desenvolupament Sostenible, d’Òscar Saladié i Josep Oliveras, de Publicacions URV (2010).

L’entrega de premis tindrà lloc el dia 17 d’abril, en el marc de les XI Jornades de Química Verda organitzades per la Facultat de Química de la URV.

Més informació :

IX Concurs de Fotografia