09/11/2018

Obre la convocatòria de 17 contractes predoctorals del programa Martí i Franquès

Les candidatures per ser Personal Investigador Predoctoral en Formació es poden presentar fins al 28 de novembre de 2018

La convocatòria del programa propi de la URV Martí i Franquès adreçat a persones que volen fer el doctorat és oberta des del 9 de novembre i fins al 28 de novembre, la data límit per presentar les candidatures. En total s’ofereixen 17 places de Personal Investigador Predoctoral en Formació per realitzar una tesi doctoral en un dels programes de doctorat de la URV a través de contractes amb una durada inicial d’un any prorrogable fins a tres anys. Aquesta és la segona edició del programa Martí i Franquès per a PDI predoctoral.

El Personal Investigador Predoctoral en Formació ho serà de recerca i docència amb dedicació a temps complet. La seva principal obligació serà la realització d’una tesi doctoral però se’ls podrà assignar una col·laboració en tasques docents en qualitat de suport a la docència. Les 17 places convocades són dels següents departaments: Departament d’Enginyeria Química, Departament de Bioquímica i Biotecnologia, Departament d’Economia, Departament d’Enginyeria Mecànica, Departament d’Estudis Anglesos i Alemanys, Departament de Química Analítica i Química Orgànica, Departament de Ciències Mèdiques Bàsiques, Departament d’Enginyeria Informàtica i Matemàtiques, i un contracte a l’Institut de Recerca i Tecnologia Agroalimentàries (IRTA).

Aquest programa d’ajuts propi de la URV pretén incrementar qualitativament i quantitativament els recursos humans i econòmics de què disposa la Universitat per a la formació predoctoral, la investigació i la docència; potenciar els programes propis de doctorat; promoure la realització de tesis doctorals als departaments, i complementar la formació dels estudiants de doctorat dins el marc de projectes d’R+D+I desenvolupats per grups d’investigació de la pròpia URV.

Tota la informació relativa a la convocatòria es pot trobar al web del programa Martí i Franquès per a investigadors predoctorals.