Convocatòries 11/02/2019

Atenció als mitjans de comunicació amb motiu de la celebració de l’Any Nou xinès

• Data: Dilluns, 11 de febrer de 2019, a las 10.30 h
  • Lloc: Plaça de la Concòrdia del campus Catalunya (Av. Catalunya, 35, Tarragona)

Per celebrar l’Any Nou xinès s’han previst una sèrie de tallers de cultura xinesa adreçats a la comunitat universitària: teatre d’ombres, cerimònia del té, espectacles de dansa i música, exposició de poemes traduïts del xinès al castellà i esports, organitzats pel Centre d’Estudis Hispànics de la URV i Associació d’Estudiants i Investigadors Xinesos de Tarragona; estan oberts a la ciutadania, són gratuïts i es desenvoluparan dilluns, 11 de febrer a partir de les 10.30 h, a la Plaça de la Concòrdia del campus Catalunya (Av. Catalunya, 35, Tarragona).

La festa tindrà una segona part el diumenge 17 de febrer, més concebuda per a la població en general, i constarà d’una cursa popular, que es farà de les 9:30 a les 10:30 h, i una fira cultural, entre les 10:00 i les 15:00 h, a la Plaça Corsini, a Tarragona.

Per facilitar-vos els detalls de totes aquestes iniciatives i que pugueu gaudir directament de l’ambient, hi haurà una atenció als mitjans de comunicació, allí mateix a les 10.30 h. Us atendran: Antoni Nomdedeu, director del Centre d’Estudis Hispànics, i Luna Huang, representant de l’Associació d’Estudiants i Investigadors Xinesos de Tarragona.

També tindreu a la vostra disposició estudiants xinesos per si els voleu entrevistar.

Més informació aquí