Convocatòries 21/10/2017

Bojos per l’alimentació, aquest dissabte a Reus

• Data: 21 d'octubre de 2017
  • Lloc: a la seu d’Eurecat-CTNS ( Av. de la Universitat, 1,Reus), a les 11.30 h

Aquest dissabte, 21 d’octubre, tindrà lloc la segona de les sessions que es fan a Reus en el marc del curs Bojos per a la salut i l’alimentació. De 9.00 a 13.00 la sessió es desenvoluparà a la seu d’Eurecat-CTNS ( Av. de la Universitat, 1,Reus) i les sessions pràctiques amb els 30 participants començaran a les 11.30.

El curs de salut i alimentació del programa Bojos per la ciència està orientat a estudiants de Batxillerat amb vocació científica interessats en els estudis de medicina, infermeria, dietètica i nutrició o tecnologia dels aliments, entre d’altres estudis vinculats a la salut. S’impartirà durant 10 sessions, en dissabte entre el 6 d’octubre de 2017 i 6 d’abril de 2018. Les dues sessions que es realitzaran a Reus, les impartiran les nutricionistes Dra. Rosa M. Valls, Dra. Anna Pedret, Dra. Elisabet Llauradó i la Dra. Laura Rubió.

Durant el curs, els estudiants coneixeran ben de prop la recerca en les principals malalties del segle XXI (càncer, diabetis, obesitat i malalties cardiovasculars), tot fent un especial èmfasi en la importància dels hàbits de vida saludables (bons hàbits alimentaris, activitat física i esport, evitar el consum de drogues i alcohol) per mantenir-se en un bon estat de salut i també en la prevenció de malalties.

Els centres de recerca participants en el curs són la Fundació Alícia, l’Hospital Clínic de Barcelona, l’Institut d’Investigacions Biomèdiques Agustí Pi i Sunyer (IDIBAPS), la Universitat Rovira i Virgili (URV), la Fundació ABB per a la prevenció de l’anorèxia, la bulímia i l’obesitat i Fundació Institut de Trastorns Alimentaris (FITA), a més d’Eurecat.