Convocatòries 22/09/2017

Atenció als mitjans de comunicació per la cloenda de la celebració dels 25 anys de la URV

• Data: 22 de setembre de 2017
  • Lloc: Al teatre auditori Felip Pedrell, a Tortosa

Un any després d’iniciar la celebració del 25è aniversari de la URV es tanca ara aquesta commemoració amb l’acte oficial d’inauguració del curs 2017-18. La lliçó inaugural la pronunciarà el professor Robert Rallo, del Departament d’Enginyeria Informàtica i Matemàtiques de la URV, que actualment és director de divisió associat de Ciències de Dades, Informàtica Avançada, Matemàtiques i Divisió de Dades del Laboratori Nacional del Pacífic Nord-oest de Richland (Washington, EUA), amb el títol: “Cap a un descobriment científic basat en les dades”. A l’acte, a més, intervindran el rector de la URV, Josep Anton Ferré; el representant del Consell Social d’aquesta Universitat, Robert Vendrell; el director general d’Universitats de la Generalitat, Josep Pallarès, i l’alcalde de Tortosa, Ferran Bel. També es lliuren diferents premis i reconeixements. L’acte és divendres 22 de setembre a les 11, 30 h. al teatre auditori Felip Pedrell, a Tortosa.

Prèviament, a les 10.45 h, al mateix teatre auditori, hi haurà una atenció als mitjans per part de Josep Anton Ferré, rector de la URV, i del conferenciant Robert Rallo, per explicar les principals novetats del curs i parlar de la lliçó inaugural, respectivament.