Convocatòries 08/06/2017

Compareixença del rector de la URV davant la Comissió d’Empresa i Coneixement del Parlament de Catalunya

• Data: 8 de juny de 2017
  • Lloc: Sala 1 del Parlament de Catalunya, a Barcelona, i pel Canal 2 del Parlament (web)

El rector de la Universitat Rovira i Virgili de Tarragona (URV), Josep Anton Ferré, compareixerà davant la Comissió d’Empresa i Coneixement (veure ordre del dia), a petició pròpia, per explicar què s’ha fet en aquesta universitat des que va entrar en funcionament fa 25 anys, així com la seva situació actual i les perspectives de futur. Durant la mateixa sessió intervenen altres rectors per parlar de diferents aspectes dels seus respectius centres universitaris.

La sessió comença a les 15 h i el rector de la URV és el segon en intervenir-hi. Es podrà seguir en directe via web des del Canal 2 del Parlament.