Convocatòries 07/05/2018

Conveni de participació al PECT TurisTIC en família a la Costa Daurada i Terres de l’Ebre

• Data: 7 de maig de 2018, a les 9.30 h
  • Lloc: Pati del Palau de la Diputació de Tarragona

Signatura del conveni de participació al PECT (Projectes d’Especialització i Competitivitat Territorial) TurisTIC en família per a l’execució, amb el cofinançament dels fons FEDER, d’actuacions per un valor superior als 3,7M d’euros, fins al 2020, a la Costa Daurada i Terres de l’Ebre.

Després de l’acte de signatura, intervenció del president de la Diputació de Tarragona, Josep Poblet i del rector de la Universitat Rovira i Virgili, Josep Anton Ferré.

Amb la presència de representants de la resta d’entitats i institucions sòcies que participen també en l’execució dels projectes: Fundació Parc Científic i Tecnològic de Catalunya, Ajuntament de Montblanc, Centre de Difusió Tecnològica de la Fusta i el Moble de Catalunya (CENFIM), Fundació Institut Català de Paleocologia Humana i Evolució Social (IPHES) i Patronat de Turisme de la Costa Daurada i Terres de l’Ebre.