Convocatòries 12/06/2019

Atenció als mitjans per les proves de Selectivitat de juny, PAU 2019

• Data: Dimecres, 12 de juny de 2019
  • Lloc: A les 10.00 h, al campus Catalunya

Aquest dimecres 12 de juny comencen les Proves d’Accés a la Universitat (PAU) 2019 per a 3.119 estudiants de batxillerat i cicles formatius de les comarques de Tarragona que aspiren a accedir als estudis universitaris. Les proves seran els dies 12, 13 i 14 de juny, i es faran en deu tribunals a Tarragona (campus Catalunya i campus Sescelades), quatre a Reus (Facultat d’Economia i Empresa, IES Baix Camp i IES Gabriel Ferrater), un a Vila-seca (Facultat de Turisme i Geografia) i cinc a Terres de l’Ebre: quatre a Tortosa (campus Terres de l’Ebre, IES Dertosa -antic Joaquim Bau- i IES Cristòfol Despuig), i un a Amposta (IES Ramon Berenguer IV). El nombre de joves matriculats a les PAU de juny a les comarques de Tarragona al 2019 ha estat de 3.119 (l’any anterior 3.201), un 2,5% menys.

Hi haurà una atenció als mitjans a les 10.00 h, al campus Catalunya, i abans, a les 8.30 h, es podran prendre imatges de l’inici de les proves

Informació pels mitjans:

El portaveu de la Universitat durant les proves de Selectivitat serà el coordinador per les comarques de Tarragona, el professor de la URV Antonio M. García Español. El dimecres 12 atendrà als mitjans interessats en el desenvolupament de l’inici de les proves a les 10.00 hores al campus Catalunya (entrada per l’Av. Catalunya).

Per fer imatges, els mitjans gràfics es poden dirigir preferentment als tribunals que funcionaran al campus Catalunya, aules 200-202. Els tribunals facilitaran als mitjans la feina de fer imatges entre les 8.30, hora de concentració dels estudiants, i les 9 matí, hora d’inici de les proves.

Des de la coordinadora de les proves de Catalunya ens recorden:

Durant les proves no es poden fer imatges ni accedir a les aules per no interferir amb la feina dels alumnes. També ens recorden el deure de respectar l’anonimat dels alumnes (evitar emetre els noms quan els criden o ensenyar primers plans dels DNI, per exemple)

Més informació i detalls pràctics pel seguiment de la informació al document adjunt