Convocatòries 20/06/2018

Lliurament de dos aparells de Fisioteràpia a la Xarxa Santa Tecla, fets en col·laboració per estudiants de la URV i de Cicle Formatiu de Grau Mitjà

• Data: 20 de juny de 2018, a les 10 h
  • Lloc: Unitat de Fisioteràpia del cap Llevant de Tarragona (Xarxa Santa Tecla).

Us convoquem demà dimecres dia 20 de juny a les 10 h a l’acte d’entrega de dos aparells de fisioteràpia, un pedaler de recuperació i una taula de mans (taula canadenca), fabricats conjuntament per estudiants universitaris i de cicles formatius, i que utilitzarà la Xarxa Santa Tecla amb els seus pacients.

La tasca s’ha dut a terme en el marc d’una assignatura APS, Aprenentatge Servei de la URV, en aquest cas l’assignatura de Tecnologia Mecànica del grau d’Enginyeria Mecànica. Els estudiants universitaris han dissenyat i planificat el procés de fabricació dels aparells, i els estudiants de Cicle Formatiu de Grau Mitjà de l’Institut El Palau de San Andreu de la Barca els han fabricat.

A continuació hi haurà contacte amb els mitjans de comunicació.

A l’acte estaran presents: Albert Fabregat, professor de Tecnologia Mecànica del grau d’Enginyeria Mecànica de la URV; els professors de l’Institut El Palau, Daniel Bertolín i Oriol Balcells; Cori Camps, vicerectora de Relacions Institucionals, Cultura i Compromís Social de la URV; Marta Bladé, responsable de l’Àrea de Fisioteràpia de la Xarxa Santa Tecla, i el Dr. Xavier Oliach, director mèdic de l’Hospital Santa Tecla.