Convocatòries 11/07/2018

Lliurament dels Premis extraordinaris de Màster i final d’estudis

• Data: 11 de juliol de 2018, a les 18.30 h
  • Lloc: Aula Magna campus Catalunya, a Tarragona

La URV lliura els Premis extraordinaris de Màster i final d’estudis (curs 2016-17) als estudiants que destaquen pel seu expedient acadèmic. L’Alumni de la URV Jordina Torrents, premi internacional Google Women Techmakers 2017, impartirà la ponència “Aprenentatge profund: quan el coneixement és el motor del canvi”.

L’acte s’iniciarà amb unes paraules de Maria Bonet, vicerectora d’Estudiants i Ocupabilitat; Domènec Puig, vicerector de Programació Acadèmica i Docència, presentarà a la ponent, la qual tot seguit pronunciarà la seva conferència. A continuació, Laura Román, secretària general de la URV, llegirà els noms dels guardonats i es procedirà al lliurament dels premis. A la recta final, intervindran el president del Consell Social, Joan Pedrerol, i la rectora de la URV, María José Figueras, que clourà la cerimònia.