Convocatòries 08/05/2018

Neix el primer centre de recerca en ciberseguretat de Catalunya

• Data: Dimarts 8 de maig, a les 12:00 h
  • Lloc: Sala Puig i Cadafalch de l’Institut d’Estudis Catalans (carrer del Carme 47, Barcelona)

El CYBERCAT neix com un centre de recerca interuniversitari, format per sis universitats (URV, UOC, UdL, UPC, UAB i UPF) i coordinat per la URV. Integra els grups de recerca catalans que treballen en tecnologies de seguretat i de privadesa de la informació. Pretén millorar i impulsar la recerca en ciberseguretat i privadesa de la informació feta des de Catalunya i enfortir-ne la projecció internacional. També vol reforçar i estendre la formació d’alt nivell en aquests àmbits, tot consolidant i estrenyent les relacions de recerca existents

Per donar-vos els detalls us convidem a una roda de premsa en la qual hi participaran: El grup CRISES, coordinat pel Prof. Josep Domingo-Ferrer (director en funcions del CYBERCAT), amb seu a la Universitat Rovira i Virgili; el grup KISON, coordinat pel Dr. David Megías, amb seu a l’IN3 de la Universitat Oberta de Catalunya; el grup ISG, coordinat pel Prof. Miquel Soriano, amb seu a la Universitat Politècnica de Catalunya; el grup MAK, coordinat pel Dr. Jorge Villar, amb seu a la Universitat Politècnica de Catalunya; el grup C&G, coordinat pel Dr. Josep M. Miret, amb seu a la Universitat de Lleida; el grup SENDA, representat pel Dr. Jordi Herrera, amb seu a la Universitat Autònoma de Barcelona, i el grup WICOM, representat per la Dra. Vanesa Daza, amb seu a la Universitat Pompeu Fabra.