Convocatòries 02/04/2019

Presentació de l’equip URVoltage Racing que ha de participar a MotoStudent 2020

• Data: Dimarts, 2 d'abril de 2019, a les 10 h
  • Lloc: Edifici del Rectorat, sala Tàpies, carrer de l'Escorxador s/n, Tarragona

Us convidem a la roda de premsa de presentació de l’equip URVoltage Racing que ha de participar a MotoStudent 2020,  una competició internacional de prestigi per a estudiants d’enginyeria. A l’acte s’informarà del nou projecte de motocicleta i l’equip que l’integrarà, i es podran prendre imatges de la moto que van fabricar per a l’última edició.

Intervindran: El professor Lluís Guasch, cotutor del projecte; l’estudiant representat de l’equip, Marc Pérez, i la rectora de la URV, María José Figueras.

L’acte tindrà lloc el dimarts 2 d’abril, a les 10 h, a la sala Tàpies de l’edifici del Rectorat de la URV, carrer de l’Escorxador, s/n, Tarragona.