Convocatòries 20/02/2020

Presentació de l’Oficina de Compromís Social de la URV

• Data: Dijous 20 de febrer a les 12 h
  • Lloc: Aula Magna del campus Catalunya (Av. Catalunya, 35, Tarragona).

L’Oficina de Compromís Social gestiona els serveis complementaris de suport a la comunitat universitària i els programes conjunts amb agents socials externs a la Universitat. Una jornada oberta al públic servirà per presentar l’estructura que agrupa els serveis d’esports, cultura i extensió universitària, cooperació i el Campus Extens, entre d’altres.

Començarà amb la tula rodona: “L’Agenda 2030 a debat. ODS, 17 objectius, 17 reptes”, conduïda per estudiants del grau de Comunicació de la URV, amb Marc Castellnou, cap dels GRAF; Iolanda Fresnillo, sociòloga, i Arcadi Oliveres, economista. A més, es presentaran diversos projectes impulsats pels serveis de l’Oficina, com ara l’Aula de Cinema, la URV Solidària i Esports URV i acabarà amb una actuació de l’Aula de Música.

Serà dijous 20 de febrer a les 12 h, a l’Aula Magna del campus Catalunya (Av. Catalunya, 35, Tarragona).

El programa complet es pot trobar aquí.