Convocatòries 12/06/2018

Presentació de NUTRISALT, Projecte d’Especialització i Competitivitat per una alimentació innovadora, segura, saludable i sostenible

• Data: 12 de juny de 2018, a les 9.30 h
  • Lloc: Seu d’EURECAT, a l’avinguda de la Universitat, 1, a Reus.

NUTRISALT, el Projecte d’Especialització i Competitivitat (PECT) de Reus i el Camp de Tarragona per una alimentació innovadora, segura, saludable i sostenible, es presenta aquest dimarts, 12 de juny a les 9:30h a la seu d’EURECAT, a l’avinguda de la Universitat, 1, a Reus.

El projecte, impulsat per l’Ajuntament de Reus amb la implicació dels agents d’R+D+I del territori —la Universitat Rovira i Virgili (URV), la Fundació URV, EURECAT i l’Institut de Recerca i Tecnologia Agroalimentària (IRTA)— està orientat a la transformació i dinamització del sector agroalimentari al voltant de la innovació, la salut, l’economia verda i la internacionalització.

El projecte es presenta davant els agents del sector, d’acord amb el programa adjunt.