Convocatòries 01/12/2017

Presentació del Congrés Internacional amb motiu del 80é aniversari de la Batalla de l’Ebre

• Data: 1 de desembre de 2017
  • Lloc: Seu Serveis Territorials de Cultura. Palau Oliver de Boteller de Tortosa (C/Jaume Ferran, 4). Sala Gerard Vergés

El 2018 es commemora el 80é aniversari de la Batalla de l’Ebre, un dels esdeveniments històrics més rellevants que han tingut lloc a les Terres de l’Ebre i al conjunt del país. Per tal de millorar el coneixement que es té sobre aquest episodi el Departament d’Història, Història de l’Art i Geografia de la Universitat Rovira i Virgili i l’associació Amics i Amigues de l’Ebre han organitzat un Congrés Internacional que es celebrarà a Tortosa entre el setembre i l’octubre del 2018.

Per explicar-vos els principals objectius d’aquest congrés, els àmbits temàtics que es debatran i donar-vos a conèixer els membres que formen part del comitè científic i els principals investigadors participants us convidem a una roda de premsa que tindrà lloc divendres 1 de desembre,a les 11 h.

Intervindran: el degà de la Facultat de Lletres de la URV i catedràtic d’Història Contemporània, Josep Sánchez Cervelló; el president d’Amics i Amigues de l’Ebre, Marc March; l’alcalde de Tortosa, Ferran Bel; i el director dels Serveis Territorials del Departament de Cultura de la Generalitat a les Terres de l’Ebre, Ferran Bladé.