Convocatòries 10/05/2017

Presentació del Laboratori d’Alta Fidelitat per a la simulació clínica de la Facultat d’Infermeria i acte d’inauguració

• Data: 10 de maig de 2017
  • Lloc: Aula 309, planta 3a, al campus Catalunya, a Tarragona

La simulació clínica ha sorgit com una eina molt potent per a l’aprenentatge i l’avaluació de les diferents capacitats i actituds en l’àmbit de les Ciències de la Salut, amb l’ús de tecnologies innovadores. En aquest context, la Facultat d’Infermeria de la URV posa en marxa un Laboratori d’Alta Fidelitat on es podran recrear escenaris molt reals que es viuen amb els pacients als centres mèdics i facilitar d’aquesta manera l’entrenament dels futurs professionals.

Aquest nou espai, que complementarà les activitats docents que ja es desenvolupen en altres tipus de laboratori de la mateixa facultat, s’inaugura dimecres 10 de maig, a les 12 h, a l’aula 318 del campus Catalunya, on es troba ubicat. Hi assistiran: el rector, Josep Anton Ferré; la vicerectora de Política Acadèmica i de la Qualitat, Montse Giralt; la degana de la Facultat d’Infermeria, Roser Ricomà; la directora del Departament d’Infermeria de la URV, Maria Jiménez; la presidenta del Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Tarragona, Cristina Díez, i responsables dels centres sanitaris on fa pràctiques l’estudiantat.

Prèviament, a les 11.45 h, se celebrarà una roda de premsa, a l’aula 309, també a la  planta 3a de l’aulari del campus Catalunya.

Participen en la roda de premsa: la degana de la Facultat d’Infermeria, Roser Ricomà, i la directora del Departament d’Infermeria de la URV, Maria Jiménez.