Convocatòries 30/01/2020

Primer Congrés Català d’Antropologia a la URV

• Data: 30 de gener de 2019 a
  • Lloc: Sala de graus del campus Catalunya (i diferents espais)

Del  30 de gener i a l’1 de febrer el campus Catalunya de la Universitat Rovira i Virgili  acollirà el I Congrés Català d’Antropologia que compta amb la implicació de  totes les universitats catalanes i centres de recerca que tenen departaments o àrees d’Antropologia i les associacions catalanes d’Antropologia. Han decidit tirar endavant, per primera vegada a Catalunya, una trobada de tres dies en que es podran escoltar prop de 250 comunicacions, distribuïdes en 31 simposis,  relacionades amb l’antropologia des de diferents enfocaments: patrimoni, mobilitat, feminisme, salut, religió, exclusió social, sostenibilitat, entre d’altres. Hi haurà també més d’una cinquantena d’activitats transversals distribuïdes en diferents espais: professional, audiovisual, artístic, docent, de recerca, de llibres i de revistes. S’hi esperen, en total, a més de 300 persones.

El Congrés està coordinat pel catedràtic Jordi Roca, del Grup d’Investigacions en Antropologia de la URV i per Oriol Beltran, investigador del Grup de Recerca en Antropologia del Patrimoni de la UB. La seva idea és seguir organitzant-los cada tres anys, just l’any anterior al congrés estatal.

Per parlar amb el catedràtic Jordi Roca podeu trucar al 616 163 493

Més informació: https://coca2020.imf.csic.es/