Convocatòries 29/06/2019

Quaranta joves es graduen aquest dissabte del programa Talent Jove de física i matemàtiques

• Data: 29 de juny de 2019
  • Lloc: Aula Magna del campus Catalunya

Una conferència de la investigador Xavier Correig titulada ““La metabolòmica, una eina imprescindible per la recepta biomèdica”  servirà per tancar una nova edició del programa Talent Jove. Han estat 80 els joves de les comarques tarragonines que hi han participat, la meitat dels quals continuaran el curs vinent i, els altres, han culminat els dos cursos  que s’han dut a terme els dissabtes als matí a la Universitat Rovira i Virgili.

Professors de secundària i investigadors de la URV els han fet classes avançades matemàtiques i física de nivell superior al programa escolar de batxillerat. Aquest dissabte es farà el lliurament dels diplomes als qui han acabat i als qui seguiran el curs vinent.

La primera edició del curs es va fer durant el 2013-2014 i durant aquests anys  s’ha posat de manifest que els alumnes que l’han seguit han obtingut  els millors resultats en titulacions com la doble de Física i Matemàtiques, Enginyeria Aerodinàmica i Enginyeria de Camins, entre altres.

El responsable del programa és  el catedràtic de Física Aplicada Francesc Díaz i hi participen també els professors universitaris Carles Barberà, Jaume Masons i Josep Lluís Cañadilla. El programa rep el suport econòmic de l’empresa Repsol.

L’acte es farà a l’Aula Magna del campus Catalunya i l’obrirà la rectora de la URV, María José Figueras. Posteriorment es farà la conferència i el lliurament de diplomes.

L’acte començarà a les 11.00 del matí.