Convocatòries 03/02/2020

Roda de premsa per presentar la FIRST LEGO League Reus – Tarragona

• Data: Dilluns, 3 de febrer de 2020
  • Lloc: Sala Tàpies, a l’edifici de Rectorat de la URV, a Tarragona.

L‘Escola Tècnica Superior d’Enginyeria (ETSE) de la Universitat Rovira i Virgili organitza la 9a edició de la FIRST (For Inspiration and Recognition of Science and Technology) LEGO League. En aquesta ocasió, tindrà lloc el matí el dissabte 8 de febrer a fira Reus.

Es tracta d’un esdeveniment que mourà 1.200 persones, on la ciència i la diversió seran les protagonistes. La First Lego promou els valors del treball en equip i la capacitat emprenedora entre nens i joves de 6 a 16 anys i els permet descobrir la diversió i l’emoció en la ciència i la tecnologia. Els participants hauran de pensar i resoldre problemes reals amb una investigació científica i, a banda, fer proves amb l’ús d’un robot construït i programat per ells mateixos.

Participen en la roda de premsa: Maria José Figueras, rectora de la URV; Xavier Vilanova, director de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria (ETSE); Jordi Balsells, vicepresident Information Technologies de Lear Corporation , i Manel Castaño, conseller d’Educació de l’Ajuntament de Tarragona, i Eduard Vicente, director de firaReus.

Serà dilluns 3 de febrer, a les 12.30 h, a la sala Tàpies, a l’edifici de Rectorat de la URV, a Tarragona.