Convocatòries 05/04/2019

Tretzena edició de les Beques Fundación Repsol – Consell Social de la URV

• Data: Divendres, 5 d'abril, a les 18 h
  • Lloc: Aula 1 del Centre de Formació, al Complex Industrial de Repsol a Tarragona, Camí Les Hortes, a La Pobla de Mafumet.

Divendres 5 d’abrils se celebrarà l’acte de lliurament de les Beques Fundación Repsol – Consell Social de la URV, en la seva tretzena edició (convocatòria curs 2018-2019).  L’objectiu de les beques és facilitar la incorporació d’estudiants de secundària a la URV, que per diferents motius no poden accedir a la Universitat.

Prèviament a l’acte us convidem a una roda de premsa en la qual intervindran Maria Àngels Chacón, consellera d’Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya; María José Figueras, rectora de la URV; António Calçada, vicepresident de la Fundación Repsol, i Joan Pedrerol, president del Consell Social de la URV.

Serà a les 18 h, a REPSOL, a l’Aula 1 del Centre de Formació, al Complex Industrial de Repsol a Tarragona, Camí Les Hortes, a La Pobla de Mafumet.

Cal acreditar-se enviant un correu electrònic a: xavier.arnavat@servexternos.repsol.com