23/04/2018

Cornell University visita la URV

La Facultat d’Economia i Empresa de la URV té un conveni de mobilitat amb aquesta universitat des de 2013

De dreta a esquerra, els professors Albert Fonts i Gerard Ryan, Tamara S.B. Ingram de Cornell i Marina Casals, Alexandra Godeanu i Georgina Grau del Centre Internacional

La URV va rebre la visita institucional de Tamara S.B. Ingram, coordinadora institucional de mobilitat de Cornell University (EUA), el passat 20 d’abril. Durant la seva estada va aprofitar per fer reunions amb el coordinador de mobilitat d’estudiants de la FEE, Albert Fonts, els promotors del conveni amb Cornell, Mireia Valverde i Gerard Ryan, i amb personal de l’I-Center de la URV, i van fer visites als campus de la URV i a diversos indrets culturals del camp de Tarragona (Reus, Salou, Cambrils i Tarragona).

La visita va venir motivada per un viatge per Europa per poder visitar socis i la URV és un d’ells. El contacte amb Cornell es va fer fa uns anys a través de professorat dels departaments d’Economia i de Gestió d’Empreses que van realitzar estades de recerca a Cornell i d’allà va sorgir el conveni de mobilitat. Des del 2013 hi ha hagut un total de 9 mobilitats d’estudiants de la URV a Cornell i 10 de la universitat nord-americana a la URV.

Aquesta visita va facilitar que representants de Cornell coneguessin la URV i poguessin revisar tots plegats la situació actual, amb propostes de millora per al futur i noves col·laboracions.