28/06/2019

El CRAI lliura una tauleta a la guanyadora del sorteig de l’enquesta de satisfacció

Més de 1.600 estudiants han respost l'enquesta per valorar l'atenció, els equipaments i els serveis que ofereix el CRAI

Dàmaris Juárez, estudiant de Medicina, rep la tauleta digital de mans de la vicerectora d’Estudiants i Ocupabilitat, Maria Bonet.

Dàmaris Juárez, estudiant del grau de Medicina, és la guanyadora del sorteig de la tauleta digital que es va fer entre els participants a l’enquesta de satisfacció del CRAI. Es tracta d’una  enquesta de satisfacció d’usuaris adreçada als estudiants matriculats a la URV durant el curs acadèmic 2018-19 per conèixer el grau de satisfacció amb l’atenció del personal, les instal·lacions, els equipaments, els recursos i els serveis que ofereix el CRAI.

Un total de 1.665 estudiants van respondre l’enquesta, que es va fer en el marc del sistema de gestió de qualitat del CRAI. Els resultats permetran detectar noves necessitats i millorar els serveis oferts.

Maria Bonet, vicerectora d’Estudiants i Ocupabilitat va lliurar la tauleta digital a l’estudiant Dàmaris Juárez el 26 de juny al rectorat.