18/09/2019

El doctorand Babajide Muritala obté el primer premi d’assaig del Fòrum Peter Drucker sobre gestió d’organitzacions

L'assaig explica la importància del coneixement transdisciplinari per ser un bon professional de la gestió

Babajide Muritala és doctorand del programa Martí i Franquès COFUND.

El Fòrum Peter Drucker és una trobada internacional d’experts en l’àmbit de la gestió i organització d’empreses que es fa anualment des de fa 11 anys a Viena, ciutat natal de Drucker, pensador i autor de literatura relacionada amb la gestió de les organitzacions. En aquest Fòrum, s’organitza un concurs d’assajos obert a estudiants i professionals i aquest any el motiu del concurs ha estat l’arquetip de l’home del Renaixement.

El doctorand Babajide Muritala, que forma part del programa Martí i Franquès COFUND de la URV, ha guanyat el primer premi en la categoria d’estudiants amb l’assaig “Da Vinci’s code for the Renaissance Manager”. L’assaig explica la importància, a través de la figura de Leonardo da Vinci, d’un coneixement transdisciplinari, com a element clau per a ser un bon professional del management. El premi inclou, entre altres avantatges addicionals, un premi en efectiu de 1.000 euros.

Els dies 21 i 22 de novembre tots els premiats es reuniran al Fòrum Drucker a Viena, on, a més a més, tindran l’oportunitat de conèixer els principals científics i professionals del món en l’àmbit de la direcció i la gestió d’empreses i debatre amb ells.

Babajide Muritala és llicenciat en Enginyeria per la Universitat de Ibadan (Nigèria) i té un màster en Gestió d’Empreses per la Universitat de Nottingham (Gran Bretanya). Actualment, està en elseu segon curs de doctorat al programa d’Economia i Empresa, sota la supervisió de les doctores Maria Victòria Sánchez i Ana Beatriz Hernández, del grup de recerca Economia i Gestió del Sector Turístic (ECGESTUR).