26/02/2018

Edgar Bustamante, guanyador de la tercera edició del premi de fotografia de Treball de Camp

Hugo Fornos i Jonatan Martínez ocupen la segona i tercera posició

Guanyadora del primer premi, "Dinàmiques de Tenerife Nord", d'Edgar Bustamante.

En el marc de l’assignatura “Treball de camp” del grau en Geografia del curs 2016-2017 es va realizar la tercera edició del concurs fotogràfic entre els estudiants, organitzat pel Departament de Geografía. En aquesta edició, els guanyadors han estat Edgar Bustamante amb la fotografia titulada ‘Dinàmiques de Tenerife Nord’ (1ª posició), Hugo Fornos amb la fotografia ‘Punta de Teno, la geografia als nostres peus’ (2ª posició) i Jonatan Martínez amb l’imatge ‘Los Gigantes’ (3ª posició).

Després d’una preselecció per part d’un jurat, al llarg del primer quadrimestre del curs tothom va poder participar en la votació popular i electrònica sobre les obres, a través de la xarxa Facebook.

Segon premi, “Punta de Teno, la geografia als nostres peus”, d’Hugo Fornos.

L’assignatura de Treball de Camp del grau en Geografia té com a objectiu aplicar en un espai geogràfic concret els coneixements i les habilitats apresos a l’aula. En aquesta edició es va viatjar a Tenerife per tal d’analitzar la qualitat de l’espai públic urbà de San Cristóbal de la Laguna, ciutat patrimoni de la humanitat. En el desenvolupament del projecte van col·laborar professors de la Universitat de la Laguna, tècnics de l’ajuntament de la mateixa ciutat i representants de les associacions de veïns i de l’associació de comerciants. Aquestes col·laboracions van permetre el contrast entre els diferents interessos envers l’espai públic urbà i estudiar de primera mà les problemàtiques de gestió d’una amb un alt grau de protecció patrimonial.

Tercer Premi: Los Gigantes Autor: Jonatan Martínez
I tercer premi “Los Gigantes”, de Jonatan Martínez.

Aquest curs 2017-2018 està previst realitzar una altre edició del Treball de Camp a Euskadi i Cantàbria.