12/05/2016

El 12 de maig, Dia Internacional de la Infermeria

En aquesta data la Facultat i el Departament d'Infermeria, en un jornada dedicada als estudiants, organitzen activitats destinades a estimular-ne la mobilitat, la formació després del grau, a informar-los sobre les sortides professionals i a facilitar la seva inserció laboral. El lema d'enguany és "Les infermeres, un motor per al canvi"

La fotografia guanyadora del III concurs és "Sístole i diàstole".

El Dia Internacional de la Infermeria, el dijous 12 de maig, se celebra al campus Catalunya de Tarragona amb una jornada sota el lemes “Les infermeres, un motor pel canvi” i “Millorant la capacitat de recuperació dels sistemes de salut”, adreçada als estudiants.

Es  fa una taula rodona sobre les sortides laborals de la Infermeria, amb la participació de professionals en exercici; una segona sobre l’oferta laboral de l’entorn, amb directius d’Infermeria de diferents hospitals; una tercera sobre les opcions de formació i especialitats, a càrrec de tècniques, professores i estudiants universitaris; i la última, sobre experiències de mobilitat dels joves que estudien el grau, on intervenen alumnes que han fet estades fora. Organitzen la Jornada la URV, l’Institut Català de la Salut, la Xarxa Santa Tecla, l’Hospital Universitari Sant Joan, Pius Hospital, l’Hospital Universitari Institut Pere Mata i el Col·legi d’Infermeres i Infermers de Tarragona.

Al campus Terres de l’Ebre a Tortosa, amb el lema comú “Les Infermeres, un motor per al canvi”, la jornada s’estructura en dues taules rodones, d’interès per als estudiants.  En la taula sobre la mobilitat participen alumnes (in i out) que han viscut l’experiència d’una estada acadèmica fora de la seva universitat a diferents països. En la taula sobre formació postgraduada intervenen una doctoranda i dues professionals en exercici. Col·labora en l’organització l’Ajuntament de Tortosa.

Durant la Jornada al campus Catalunya, es lliuren els premis del III Concurs de fotografia “Imatge de la Infermeria”. Es poden veure totes les fotografies a concurs en exposicions simultànies instal·lades al CRAI del campus Catalunya, al vestíbul del campus Terres de l’Ebre i a la Seu Universitària del Baix Penedès, fins al 20 de maig.

Més informació:

Dia de la Infermeria al campus Terres de l’Ebre