11/06/2019

El campus Terres de l’Ebre impulsa jornades de formació que van des del rugbi per a docents fins a l’autodefensa

Les activitats s'han organitzat amb el lema “Juliol al Campus” i tindran lloc els dies 28 de juny i 1 i 10 de juliol, amb una durada de cinc hores i mitja per jornada

Com ensenyar rugbi a les escoles és una de les activitats de formació que s'ha preparat al campus ebrenc per aquest estiu.

Sota el lema de “Juliol al Campus”, el campus Terres de l’Ebre de la URV ha organitzat, per a les properes setmanes, tres jornades de formació obertes a la ciutadania en general i que, alhora, poden ser útils per complementar en alguns aspectes els estudis de grau que actualment s’imparteixen al campus de Tortosa: Educació Infantil, Educació Primària, Administració i Direcció d’Empreses i Infermeria. D’aquesta manera, la universitat compleix el doble objectiu de difondre el coneixement a la societat i especialment a aquells col·lectius, siguin estudiants o professionals,  que estan vinculats d’alguna manera amb els ensenyaments del campus.

Amb una durada de 5 hores i mitja per jornada, la primera porta el títol de Ciutadania i autodefensa i  tindrà lloc el divendres, 28 de juny de 9:30 a 15:00 hores. Compta amb la col·laboració dels Mossos d’Esquadra i el Departament d’Interior i comptarà amb una part pràctica amb simulacions incloses, per mostrar tècniques preventives d’autoprotecció i tècniques reactives d’autodefensa. S’ha vinculat l’activitat al Departament d’Infermeria.

El dilluns 1 de juliol, s’impartirà la jornada Descobreix el rugbi a l’escola: el Rugbi Tag. Tindrà lloc també de 9:30 a 15:00 hores, i va especialment adreçada a estudiants i professorat de primària i secundària. El Rugbi Tag és una modalitat de rugbi sense contacte que permet practicar aquest esport als centres escolars, on la modalitat estàndard és complicada d’impartir.

Finalment, el dimecres 10 de juliol tindrà lloc, aquesta vegada en horari de tarda, de 15:00 a 20:30 hores, una jornada formativa d’iniciació a les taules dinàmiques d’Excel MS, en format de taller pràctic. Es tracta d’una activitat especialment adreçada a assessors d’empreses, comptables i professionals en l’àmbit de la gestió empresarial que vulguin millorar l’eficiència en el tractament de les dades comptables i comercials de l’empresa, així com també a estudiants de l’àmbit de l’economia i l’empresa, i aquelles persones que estiguin interessades en el tema.

Les inscripcions ja estan obertes i es poden fer a través de la web del campus Terres de l’Ebre. El preu d’inscripció són 15 euros.