22/09/2017

Els estudiants es manifesten en defensa de la democràcia i els drets fonamentals

El Consell d'Estudiants ha convocat una vaga per avui

Els manifestants entrant al campus Sescelades, on han arribat provinents del campus Catalunya.

Un centenar d’estudiants s’han manifestat aquest matí en un recorregut entre el campus Catalunya i el campus Sescelades en defensa de la democràcia i com a protesta per les actuacions coercitives que s’estan duent a terme contra persones i institucions catalanes.

Des del Consell d’Estudiants de la URV s’havia convocat vaga d’estudiants per avui divendres 22 de setembre de 2017. En el comunicat emès hi expliquen: “Hem pres aquesta decisió degut als fets ocorreguts el dia 20 del mateix, ja que considerem inadmissibles les vulneracions de drets fonamentals que han tingut lloc en els últims dies, ja que el nostre Consell s’ha mostrat i es mostrarà sempre a favor de la defensa de la democràcia, el dret a decidir i la defensa de drets bàsics.

Així doncs, cridem a tots els estudiants de la URV a la vaga en mostra de suport cap a les institucions catalanes i la prevalença dels valors democràtics que semblen haver estat oblidats en aquests dies”.

Més informació:

Consell d’Estudiants de les Universitats Catalanes