08/06/2018

El Dia de l’Emprenedoria del Sud de Catalunya reunirà emprenedors i empresaris per generar oportunitats de negoci

La Diputació de Tarragona i la URV impulsen la 5a edició de la jornada el 14 de juny a l'Auditori Higini Anglès de l'Escola i Conservatori de Música de Reus

Un moment del Dia de l'Emprenedoria del Sud de Catalunya del 2017.

Torna el Dia de l’Emprenedoria del Sud de Catalunya, una jornada creada com a espai de trobada per al col·lectiu empresarial i emprenedor, amb l’objectiu de generar sinergies entre els participants. La 5a edició d’aquesta iniciativa, que està organitzada conjuntament per la Diputació de Tarragona i la Universitat Rovira i Virgili, se celebrarà el dia 14 de juny a l’Auditori Higini Anglès de l’Escola i Conservatori de Música de la Diputació a Reus.

El 5è Dia de l’Emprenedoria del Sud de Catalunya aprofundirà en el turisme i la sostenibilitat com a generadors d’oportunitats de negoci al territori. En aquest sentit, comptarà amb la presència de Josep Capellà, expert en turisme amb 30 anys d’experiència en la gestió pública en aquest sector, i d’altres professionals del món del turisme familiar i esportiu com Núria Varela, directora de qualitat i medi ambient del Grupo Reside; Albert Viñas, director general de Tecnifutbol, i Cristina Tallardà, CEO Directora de Sportnolimitravel.  D’altra banda, Carles Prats, director general de Vermuts Miró, compartirà la seva experiència amb la xerrada “Com innovar en el sector del vermut”.

Concurs ‘Pitch and Win 2018’

Durant la celebració de la jornada es durà a terme la 2a edició del concurs ‘Pitch and Win’, durant el qual les persones que han iniciat un nou projecte recentment, que tenen una idea de negoci o que busquen socis, podran donar a conèixer el seu projecte empresarial davant d’un panell d’experts que valoraran la seva proposta i faran aportacions per millorar-la. D’entre tots els participants es decidirà el guanyador de l’edició d’enguany.

La Diputació de Tarragona i la Universitat Rovira i Virgili organitzen aquesta iniciativa amb la col·laboració de totes les entitats que formen part de la xarxa URV Emprèn. S’està consolidant com una cita obligada per al món emprenedor, ja que tenen l’oportunitat de tenir més visibilitat, millorar els recursos i avançar en les seves fases de desenvolupament empresarial.

Els interessats a participar en el 5è Dia de l’Emprenedoria del Sud de Catalunya s’hi poden inscriure fins al 12 de juny al web de la Diputació de Tarragona.